Προγραμματισμός με το Scratch (ΣΤ’, Ε’ & Δ’ Τάξης) Ενότητα 1: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με το Scratch Ενότητα 2: Η γατούλα και η μαϊμού παίζουν θέατρο Ενότητα 3: Ο διάλογος των Καρτούν Ενότητα 4: Ο διάλογος των Καρτούν – Βελτιωμένος Ενότητα 5: Η γάτα είναι γάτα στην πρόσθεση Ενότητα 6: Η γάτα είναι πάρα πολύ γάτα στην πρόσθεση Ενότητα 7: Οι ωραίες πεταλούδες Ενότητα 8: Ένας γάτος στο φεγγάρι Ενότητα 9: Ο Μαθηματικάκιας Ενότητα 10: Παιχνίδι Ping Pong Ενότητα 11: Παιχνίδι με Μπαλόνι Ενότητα 12. Αγωνία στη Θάλασσα Ενότητα 13: ɢᴏᴏɢʟᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ᴅɪɴᴏ ɢᴀᴍᴇ Ενότητα 14: Τόξο με αντίπαλο τον Αέρα Ενότητα 15: Γλάρος στα Κύματα Ενότητα 16: Γλάρος στα Κύματα (Μέρα & Νύχτα)